ERKEK CİNSEL ORGAN ESTETİĞİ

Erkek cinsel organ estetiği, ciddi güven ve cinsel isteksizlik sorunlarına neden olan genital sıkıntıları çözer. Bu sorunlara ilaveten gelişmiş cerrahi yöntemlerin farkındalığını artırmak için son yıllarda genital estetik ameliyatlarının sayısı büyük oranda artmıştır.

Çoğunlukla erkeklerde görülen genital sorunlar penisin kısalığı ve ince derisidir. Bu sorunları gidermek için ana seçenekler şunlardır:kısalık için uygun teknikler yardımıyla penis gövdesini uzatmak, incelik için yağ enjekte etmek.

Genital estetik ameliyatları genellikle lokal anestezi altında veya lokal anestezi ve sakinleştirici anestezi kombinasyonu altında gerçekleştirilir. Her iki anestezi türünde de ameliyat öncesinde hastanın heyecanını azaltmak ve rahatlatmak için önceden bazı sakinleştirici ilaçları uygulanarak hastanın ameliyat sırasında herhangi bir ağrı hissetmemesi sağlanır. Anestezi öncesi görüşmeden sonra sakinleştirici anestezi yaptırması amaçlanır. Hastanın ameliyattan en az 6 saat öncesinden herhangi bir yiyecek ve içecek tüketmemesi önemlidir.

Erkek cinsel organ estetik ameliyat süresi yaklaşık 45 dakikadır.

Genital estetik ameliyatı olan hastalarda uzatma yapılırsa dikişler testis kesesinin üzerine yerleştirilir. Kalınlaştırma ameliyatı geçiren hastalarda ise ince kanüller yardımı ile yağ dokuları ilave edilir. Bundan dolayı her iki genital estetik ameliyatı sonrasında belirgin iz kalmaz. Aynı gün veya ertesi gün taburcu olan hastalar 2. günden sonra banyo yapabilir ve yapılan işleme bağlı olarak 2 veya 3 hafta sonra cinsel ilişkiye girebilirler.

Ameliyat sonrası 2. saatte başlayan hafif ağrı ve karıncalanma hissi yaygındır ve hafif ağrı kesicilerle tamamen kontrol altına alınabilir. Ameliyat sonrası 1 hafta boyunca antibiyotik ve ağrı kesici kullanılması önemlidir. Ayrıca önerilen masajı kesintisiz uygulayın.